Generál Média úgy szeretlek
2011.07.06. 09:37
Mindig öröm a dm levél. Van ami hasznos, van ami ritkán esik be és megtűröm, de van olyan ami totál kiveri a biztosítékot.
Ugye megszűnt a kilakoltatási moratórium és szépen lassan meg fognak indulni a kilakoltatások. A Generál Média LTD-hez (GM) tartozó ingatlanok.hu online marketingese meg is lovagolta a dolgot:
Ugye milyen kis édes? Ezt a levelet a myvip rendszerén keresztül küldték ki, ami szintén GM tulajdon. Nem gond, hogy használják a saját közösségi oldalukat. De azért ez már tényleg gáz. Egy dolog meglovagolni a konkurens nyomorát, ahogyan Muellah tette 2009-ben amikor a T leállt és a Vodafone twitterjén keresztül valamint adwordsben is bekóstolta a T-t. Mellesleg nem is volt olyan rossz, mert hetekig mindenki erről beszélt. Az már más tészta, hogy a Vodafone-nak ez nem jött be, pedig a magyar online marketing történetének egyik legjobb, ha nem a legjobb gerillahúzása volt ez. No de ne menjünk bele a múlt mélységeibe, foglalkozzunk a jelenlegi esettel. Ugye itt van a fenti szitu, az ingatlanok.hu meg jól meglovagolja mások nyomorát, nem vagyok jogtudós, de nincs valami szabályozás arra, hogy tartozás esetén nem lehet eladni az ingatlant, ha az jelzáloggal terhelt, illetve lejárt banki tartozás van rajta?
Szigorúan marketing szempontokat nézve zseniális az ötlet, de ha felülemelkedünk a szakmai részen, inkább elszomorító, hogy ilyen gusztustalan hirdetéssel próbál kampányolni a GM. Az online marketing akkor jó, ha talál és ha legalább a célcsoporttal szemben etikus... Ez találni talál, de az etikussága erősen megkérdőjelezhető...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.